maanantai 17. joulukuuta 2012

tietyt ihmiset

Hei, tiesittekö, että syöpä ei ole kiva juttu? Tiesittekö, että minun työkaverin tuttavan veli kuoli syöpään? Se järkytti muakin tosi paljon sillon, kun se tapahtu! Niinpä, älä muuta sano! Jouduin hakeen saikkuakin sen takia. Tiesittekö, että koska ostin tälläsen kampanjatuotteen, voin pahottaa mieleni kenen tahansa puolesta? Tiesittekö, että tää tuote antaa mulle oikeuden asettua virallisesti kenen tahansa yläpuolelle? Oon kyl tehny sitä jo aikasemmin, mutta nyt tunnen itteni vielä ylevämmäks olennoks. Ja niin, huomaatteko, tää nauha sopii tosi hyvin yhteen mun pinkin huopahatun kanssa. Tosin nyt oon joutunu sanoon, että tää hattu on roosa, vaikka ostin tän kyl pinkkinä. Ja on tässä tällänen kiva ruusukin.

Disclaimer: Kannatan syövänvastaisia kampanjoita ja arvostan syöpää vastaan käytyä taistelua sekä hyväntekeväisyyden muodossa että niiden syöpään sairastuneiden ihmisten ja heidän läheistensä tekemänä. En vain pidä ihmisistä, jotka näkevät hyväntekeväisyystuotteessa lähinnä vain moraalisen jalustan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti