maanantai 15. lokakuuta 2012

ajattelemattomuus

Moi. Mulla on Mersu. Mulla on asiallinen, mutta myös käytännöllinen takki. Mulla on myös sen kanssa sopimaton, mutta erittäin kallis huivi. Mulla on mun lapsi etupenkillä. Mun lapsesta tulee isona hemmoteltu. Mulla on myös aviomies. Mä en kovin paljon kiihotu siitä, mutta se tekee hyvin rahaa. Mulla on sen takia myös ihastus mun viime kesänä näkemään asfalttimieheen, mutta en oo vielä niin itsenäinen nainen, että kehtaisin tehdä asialle jotain.



Ai niin, mikä minua tänään ärsyttikään. Olin ylittämässä tietä, kun edellä mainittu sympaattinen rouvashenkilö päätti kiihdyttää taajamassa seitsemäänkymppiin, että ehtisi ennen minua. No, hän ei tullut varmaankaan ajatelleeksi, että hän lähti ruuhka-aikaan ensimmäisenä liikennevaloista ja hänen takanaan tuli pitkään kestänyt autovirta, enkä päässyt ylittämään tietä. (Yhyy.) Häneltä olisi tavallisella nopeudella ajamiseen mennyt n. 5 sekuntia kauemmin perille pääsemiseen, mutta hienolla liikennekäyttäytymisellä hän tuhrasi minulta ainakin minuutin verran aikaa. Pieni juttu, mutta ärsyttää se silti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti